Onsdagsmys med småsyskonen

 
Jag ser alldeles efterbliven ut men så får det vara.
 
Dagen har spenderats i Borgholm. Vi har gått runt i massa turistshoppar och andra ställen. Jag köpte ingenting faktiskt. Skönt. Jag har kommit på att jag bör spara mina pengar till Spanien eftersom det kommer vara roligare att shoppa där än vad det är här i tråkiga Suecia.
 
Efter vår promenad gick vi hem och så satt jag, Lisa och Carl och myste lite. Åh vad jag kommer sakna mina småsyskon. Usch.
 
Dagens tråkigaste var definitivt att jag tappade min älskade telefon i golvet. Först trodde jag att det var lugnt för det blev inga sprickor. Men efter några minuter skulle jag göra något på den och då visade det sig att hela skärmen var blå när man låser upp den. Just my luck. Det är andra gången min iPhone går sönder under detta abonnemanget. Som tur är har jag försäkring på den.

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej!

Ville bara skriva och säga att jag kommer följa ditt år i Spanien, väldigt sugen på att åka själv! Kommer du få gå om ett år sen när du kommer hem eller har du löst det på något annat sätt? :)

Svar: Hej,Åh vad roligt! Välkommen hit. :) Jag skulle inte riktigt kalla det att "gå om" en årskurs, men jag tar en paus. Min utbildning i Sverige stannar alltså av under ett år och sedan fortsätter jag där jag slutade. Jag kommer därmed att ta studenten med de som är ett år yngre än mig.
Tilda Alnervik

2013-08-09 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0