Grattis Kalle!

 
 
Idag har jag varit i Norrköping. Min storebror Kalle fyllde nämligen 23 år i onsdags så det skulle firas hemma hos honom idag. Jag, pappa, Johanna, Carl och Lisa åkte iväg ganska tidigt för vi skulle till Lager 157 som ligger i Norrköping. Det är väldigt litet jämfört med det i Gällstad, men jag hittade i alla fall en hoodie, en stickad tröja och ett par solbrillor. Innan vi åkte till Kalle passade vi även på att äta lunch.

 
Väl hos Kalle åt vi en himla massa onyttigt så som kladkaka, bullar och kakor. Mums! Min syster Sanna hade även tagit sig dit från Linköping och min bror Hampus och hans fru Moa kom även de så det var skoj att träffa alla. Bara Jonna som saknades av syskonen (ja jag har en stor familj - 6 syskon).

Efter ett tags umgänge åkte vi upp på taket av Kalles lägenhetsbyggnad och kollade lite på utsikten. Mycket fint! Han bor i ett gammalt renoverat vattentorn vilket är häftigt.

Senare på kvällen åkte jag hem tillsammans med Moa och Hampus och nu är jag så trött så jag tror jag somnar sittandes vid datorn. Godnatt på er och I'll see you later.

Kommentarer
Postat av: Ellen Moisio

Måste bara säga att du tar så otroligt fina bilder!

Länkade dig på min blogg, byte? :)

Svar: Tack så mycket, vad snäll du är!Självklart, jag ska länka tillbaka. :)
Tilda Alnervik

2013-08-20 @ 19:33:42
URL: http://ellenmoisio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0