You're Gonna Miss Me When I'm Gone

Idag började jag nio och slutade tre. Däremellan hade jag två håltimmar och det var en allmänt bra dag. På första håltimmen satt jag med italienaren och portugisen i biblioteket och pluggade. Men väldigt snabbt blev jag uttråkad så istället för att plugga på idrottsteori satt jag och klappade till "the cup song". Ni vet när man har ett glass och så klappar man och håller på. Då frågade de om jag kunde sången till och det kan jag så då ville de att jag skulle sjunga den. Efter att ha gjort det en gång ville italienaren spela in när jag sjöng den och sedan (håll i er) så la han upp den på youtube! HAHA! Jag är på mycket bra humör idag så jag tänker vara snäll och lägga upp videon här:


 
Hahaha! Ja jag inser själv att det inte är en bra version men vem bryr sig? Det är kul ändå! Här får ni även se biblioteket där jag spenderar flera timmar varje vecka. Fattar ni hur tomt det kommer bli när alla utbytesstudenter åker hem? Då får jag sitta där inne själv medan min klass har lektioner osm filosofi och historia. Fast då kanske jag får mer gjort av mina läxor i och för sig. I slutet av videon när det hackar till kom nunnan som jobbar i bibliotekt fram och skulle förmodligen säga till mig att vara tyst, och det var därför jag började skratta lite i slutet.


När jag tillslut hade haft min sista lektion kom jag hem till ett paket från Sverige. Dett paket innehöll en lapp och tre kexchoklad. Hut gott?! Tack så mycket pappa och Lisa, jag blev väldigt glad! :)

Nu ska jag försöka ta tag lite i idrottsteorin så vi får höras senare. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att paketet från mig kommer snart också... <3

Svar: Ja! Men det kommer nog nästa vecka. :) <3
Tilda Alnervik

2013-10-11 @ 18:07:46
Postat av: Soffi

Vad duktig du är! :D

Svar: Hahahaha nej men tack :D
Tilda Alnervik

2013-10-11 @ 23:54:31
Postat av: Pappa

Vassego! Handla på City Gross eller Maxi eller Coop eller nått, å där va det 4 för tjugo spänn. Blev lite dyyrt mä porto med 4 så tre fick det bli ;)Hälsa nunnan från Pappi ;)

Svar: Haha okej tre blev jättebra! En är redan uppäten. Det ska jag göra ;)
Tilda Alnervik

2013-10-12 @ 00:30:26
Postat av: Johanna

Saknar din skönsång här hemma!! Mest bara Lisa som sjunger här i huset :))

Svar: Haha jag saknar att kunna sitta och sjunga på mitt rum! Tur att Lisa sjunger i alla fall! :D
Tilda Alnervik

2013-10-15 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0