Stressad

Jag har aldrig någonsin varit såhär stressad. Tvåan är verkligen den jobbigste årskursen (än så länge). Vi har prov hela tiden och dessutom håller jag på att tar körkort och jobbar. Usch. Nu när det har varit långhelg kan man ju tycka att skulle hunnit vila upp sig, men det har hela tiden varit en tanke på allt som borde göras och nu i efterhand (när jag inte gjorde en enda läxa) så har jag ångest över allt som ska hinnas med innan skolan slutar.

Här är allt som måste göras denna veckan:
  • Riskutbildning 2 (halkbana)
  • Körlektion
  • Nationellt prov i engelska 6 läs- och hörförståelse
  • Stort seminarium om realismen i Svenskan
  • Historiaprov på första och andra världskriget och mellankrigstiden
  • Plugga inför matte 3c nationella
  • Jobb tisdag, onsdag och lördag
  • Åka till Stockholm
  • Andas
De två första punkterna är redan avklarade och den sista får jag vänta med tills nästa vecka.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad jobbar du som? :)

Svar: Jag jobbar som kassörska på ICA :)
Tilda Alnervik

2013-05-15 @ 14:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0