ANTAGEN!


De senaste två veckorna har jag varit inne på min mejl typ en gång i kvarten och uppdaterat för att se om jag har blivit antagen. Jag har väntat och väntat och det känns som att Spanien har varit det enda jag har pratat om med mina vänner. Tror de är ganska trötta på mig vid det här laget. Hur som helst. I fredags morse skulle vi ha matteprov, så jag gick in och satte mig på min plats och la mobilen upp och ner på bänken. Precis när jag hade börjat skriva började mobilen vibrera och jag hörde direkt att det var ett mejl. Fattar ni hur frustrerande det var att inte få titta!? Jag var på helspänn hela provet men så tillslut lämnade jag in det, gick och hämtade min mobil och gick ut ur klassrummet.

Först fattade jag inte om jag hade blivit antagen eller inte för det stod inte i själva mejlet men sedan öppnade jag ett bifogat dokument och möttes av texten ovan. Blev jätteglad verkligen! Dock trodde jag att jag skulle vara liksom "TJOOOHOOOO JAG SKA TILLL SPAAAANIEEEEEEN!" Men det var mer "Åh, vad roligt!". Om ni förstår, hahaha! Hur som helst så berättade jag för mamma och pappa och sen gick jag och sa det till mina kompisar och de blev glada för min skull. Kommer sakna dem jättemycket.

Jag ska alltså flytta till Spanien efter sommaren. Känns helt sjukt. Det är också jätteroligt att säga till folk. Det var till exempel en som frågade om jag ville vara tränare på friidrotten den här säsongen och jag sa att "ja gärna, men jag kan bara på vårterminen för sedan flyttar jag till Spanien". Liksom what? Låter inte sant, men jag har ju ett tag på mig att vänja mig.

Kommentarer
Postat av: JESSICA

SV: Åh, ja visst var de roliga! :)

Absolut det kan vi göra, lägger till dig direkt!
Kram

2013-03-24 @ 22:28:56
URL: http://Jessicainthestates.blogg.se
Postat av: Ellinor

SV: Åå vad roligt att åka till Spanien! Du kommer verkligen lära dig flytande spanska, så himla coolt! :D
Visst kan vi göra länkbyten ;)

2013-03-25 @ 15:53:32
URL: http://www.ellinoriusa.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0