Hur nervös jag kommer vara när jag träffar min värdfamilj...


Herregud. Jag fick precis lite försmak av hur nervös jag kommer vara när jag träffar min värdfamilj för första gången.

Såå, idag läste jag ett mejl som jag fick för ett par dagar sedan av min värdfamilj. I det ställde dom en fråga, och skrev att jag måste svara innan dom åker på en lång semester utan internet. Tyvärr åkte de igår, så jag hade missat att svara i tid. Smart som jag är så letade jag upp någon i familjens mobilnummer som jag har fått av organisationen och skickade iväg ett sms med svaret i. Sedan tänkte jag inte mer på det.

För några minuter sedan när jag pratade med min mamma på skype så började min telefon ringa. Och när jag kollade på den så stod det att min värdfamilj ringde (!!!!!!!). Fick sån chock. Blev dessutom superrädd! Jag kan ju inte prata spanska i telefon! Efter bara några få signaler la dom på så jag hann inte svara men jag blev så himla rädd. HAHA! De har inte ringt tillbaka men någon gång kanske de gör det. Vem vet? 

Mamma såg rekationen eftersom jag hade på kameran på skype och hon sa att jag såg ut ungefär som katten ovan. Precis som jag kände mig då. För varje dag som går så känner jag mest "Hur sjutton kommer jag klara av att åka själv till Spanien i 10 månader?" hahaha. Tänk första mötet! Då kommer jag dessutom vara mycket mer nervös än nu.

Kommentarer
Postat av: Vendela Nilsson

- kul att du gillade det!

2013-07-02 @ 21:54:06
URL: http://fotografnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0