Snart intervjudags

Igår fick jag en kallelse till intervju. De ska fråga ut mig om varför jag vill åka, och även testa mina språkkunskaper lite. Intervjun kommer vara i Stockholm vecka 8, alltså veckan efter sportlovet (på vilket jag ska till Norge btw, yaaay). Jag och mamma ska ta bussen upp och kanske sova över hos min storasyster eftersom vi bor så långt ifrån. Det tar mellan fyra och fem timmar dit med buss beroende på hur många gånger bussen stannar. Jag tycker att det ska bli roligt att åka iväg, jag älskar Stockholm och det är alltid lika roligt att åka dit, hur kort tid man än är där.

Idag skickades den sista refernsblanketten in från min lärare, så nu är det inte några mer papper att ta hand om på ett tag tror jag. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0