Jönköpingsfesten


Tjohejsan. Igår kom jag hem från Öland. Mina galna vänner Sofia, Marcus och Marcus kom och överraskade mig i torsdags. Jag blev lite smått chockad när jag fick ett mms med en bild på hotellet vi bodde på, men gick jag ut och där stod de alla tre. Så roligt! Igår spenderade vi dagen på stranden och sedan i bilen hem och sedan ett tag i Bottnaryd. Inte var det slut där heller för när vi väl var hemma i vår lilla by så åkte jag och Sofia till vår kompis Mathilda som fyllde 18 år och firade henne!
 
Idag har också varit en mycket fartfylld dag. Först åkte jag på en avskedsfest för en kompis som ska iväg till USA som utbytesstudent. Det är den andra avskedsfesten jag är på inom loppet av nån vecka och när jag har varit på dessa känner jag bara hur min egen avskedsfest kommer närmre och närmre och jag VILL INTE säga hej då till mina kompisar. Usch.

Efter att ha lämnat avskedsfesten ganska tidigt åkte jag in till Jönköpingsfesten där Fanny hade en spelning. Hon var SÅ duktig och hon spelade även två nya låtar som jag inte har hört tidigare så det var jätteskoj.

Till sist följde jag med min fina vän Madde, hennes pojkvän och ett gäng klasskompisar till honom ut på krogen. Vi satt mest och chillade och efter ett tag gick vi tillbaka till Jönköpingsfesten där någon DJ spelade. Alltså haha han skulle tydligen vara jättekänd i Sverige men jag har iiiiinte koll på den sortens musik... Nu är jag i alla fall hemma och jag borde verkligen sova för imorgon ska jag upp vid nio för att åka till Norrköping. See you later.

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

2013-08-12 @ 09:46:57
URL: http://meegiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0