Dags att packa......


Nu när jag går själv hemma under dagarna medan alla andra är i skolan får jag ju försöka göra någon nytta, och det gjorde jag idag. Jag packade ner all min packning i väskan jag ska ta med mig. Igår la jag upp allting på golvet och I'm serious, det tog mig typ en halvtimme. Jag har mycket kläder jag ogillar och inte överdrivet mycket som jag gillar så det var bara att slänga ner allt det jag gillar helt enkelt. Lätt som en plätt. På tal om lätt så vägde väskan inte så himla mycket heller. Dock har jag ju baara kläder i den nu och det ska ner necessärer, kamera, objektiv, dator osv men det går nog. Min incheckade väska får väga 20 kg och handbagaget 10 kg. 

Jag har även sorterat bland smink och hudvårdsprodukter och sådant som ska med och imorgon ska jag åka och köpa nya necessärer att lägga ner det i. Lisa hjälpte mig att sortera och hon tyckte det var jätteroligt. Speciellt när hon hittade servetter som har katter på dem. Mina sminkborstar var en riktig hit med. Superskoj att borsta med lite överallt.

Resten av dagen har jag bara suttit vid datorn. Om jag ska vara ärlig har jag fortfarande på mig min pyjamas som jag sov i inatt, HAHA! Yay..... Nej verkligen inte, men man får ha sådana dagar ibland. Tror jag. Imorgon ska jag som sagt åka in till stan och shoppa lite nödvändigheter så då blir det nog en lite mer intressant dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0