Avskedsfest

I lördags hade jag bjudit hem lite kompisar för att säga hejdå innan jag åker. Lat som ajg är köpte jag hem en exotisk planka som vi åt av och jag och Fanny hade gjort fina gula och röda cupcakes som vi ställde upp som Spaniens flagga. Ehee... Sofia och Fanny hade också gjort ett roligt quiz om mig som alla fick svara på. Jag vann! Surprise surprise right?

Runt sju kom de första och de sista stannade kvar till ungefär två på natten. Jag hade en jättetrevlig kväll och inte alls sorglig faktiskt. Jag brukar annars vara ganska känslig (haha) men detta kändes inte alls som ett avsked vilket var skönt. Många av de som kom har jag dessutom träffat nu i veckan så det är ju bra! Jag tog lite bilder under kvällen och sedan hade min vän Filip kameran en hel del också så här är lite blandade bilder som jag och Filip har tagit.



Tack för en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0