Vanlig dag i Linkan

Halli hallå! Det var då inte lätt att hålla igång den här bloggen. Men det är så det kommer bli förmodligen, ett inlägg varannan vecka. Hur som helst!

Idag har varit en ganska vanlig dag. Jag satte väckarklockan på åtta, men låg kvar i en timme och halvsov innan jag gick upp och duschade. Därefter kollade jag på senaste avsnittet av Paradise Hotel (ja jag kollar detta året med haha) och lite serier på Netflix och sedan åt jag frukost/lunch och cyklade till skolan. Jag hade bara ett seminarium idag, vilket är på två timmar så det var skönt. Idag hade vi förberett förklaringar till olika begrepp inom utvecklingspsykologin som vi skulle berätta för övriga i vår grupp. När seminariet var klart vid klockan tre gick jag till biblioteket på campus och pluggade. Det finns en "lässal" där med massa skrivbord i som man kan sitta vid och plugga och det bästa med den salen är att det ska vara helt tyst, man får inte prata där inne. Det passar mig perfekt, då jag tycker att det är mycket lättare att koncentrera sig om det inte finns något som helst annat som kan distrahera en. Där inne satt jag och läste i hela tre timmar (stolt ja) innan jag åkte hem och lagade middag och diskade all min disk jag hade samlat på mig under de senaste dagarna hehe. Nu ligger jag nedbäddad i sängen och har precis skypat med Anton, och ska snart sätta på Netflix igen.


Byggnaden vi var i idag, Key-huset


Den här bilden är tagen lite efter sju när jag åkte hem men tidigare under dagarna är det helt PROPPfullt med cyklar längs hela campus. Alla studenter cyklar i den här staden


Juste sen har jag klippt mig med. Gjorde det förra helgen och det fick bli en lite större förändring denna gången. Slingade håret så det blev ganska mycket ljusare, och så klippte jag av ca tio centimeter. Kul!

Tack för mig vi hörs en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag längtar tillbaka lite när jag ser de här bilderna! :D

2015-10-18 @ 12:57:40
Postat av: Pappa

Trevligt, igång med bloggen igen :) Kram

2015-11-12 @ 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0