Nästa äventyr: Linköping

Hallå där! För att kunna få Sofia att börja blogga om sitt år på Hawaii så lovade jag att börja blogga igen jag med. Så here we go. Sen jag kom hem från Spanien har jag varit med om lite allt möjligt. Framförallt har jag förstås gått mitt sista år på gymnasiet och allt vad det innebär med mycket plugg och gymnasiearbete, men även de roligare bitarna som bal och student. Jag har också bestämt mig för att börja plugga till lärare i Uppsala, sedan ångrat mig och börjat plugga i Linköping istället. Så nu sitter jag här i min alldeles egna studentlägenhet i Linkan och bloggar.

De två senaste veckorna har varit väldigt intensiva med föreläsningar måndag till fredag och sedan inspark varenda dag på kvällarna, men det har varit kul! Vi har fått göra allt möjligt, bland annat deltagit i en gyckeltävling och sittningar av olika slag. Tyvärr var jag bara med på en av de tre sittningarna av olika anledningar... Hehe. Hur som helst så hade vi finsittningen igår, och den var verkligen rolig! Först hade jag och några kompisar förfest hos mig, och sedan tog vi cyklarna ner till konsert och kongress där det var tre-rätters och efter det var det efterfest på nationernas hus här i Linköping. En väldigt lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad roligt med blogg igen!

2015-09-01 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0