Mobilbilder från Oscars besök

Nu gör jag som jag gjorde igår. Lägger upp några bilder och berättar om dem. Denna gången blir det med bilder från när Oscar var här förra helgen.


Första kvällen och jag var bara tvungen att ta ett kort när han stod på vägen jag går varje dag till skolan för jag kunde knappt tro på att han verkligen var där.


På fredagen drog vi till stranden. Så himla fint och mysigt är det där. Och jag älskar palmer.

På eftermiddagen drog vi till Bonarie och shoppade på Primark. Köpte et par jättefina skor som jag är alldeles kär i men som jag inte vet när jag ska använda. Får väl bli i sommar nån gång.

Vi fikade ett par gånger på starbucks och det är ju alltid trevligt, även om jag personligen tycker att det är aningnen överskattat. Det är ju definitivt inte bättre än Johans café i Jönköping. Hehe. (Om du är min kompis och läser detta så ber jag dig att ta med mig till Johans så fort jag kommer hem för jag har cravings för en macka med kyckling-röra)
 
På kvällen gick vi ut med värdsyster och hennes kompis. Det var trevligt! (PS bilderna som kommer från Oscars mobil har urkass kvalité för vi har skickat dem över whatsapp.

Fin mustasch Ossy.


Vi drog och tittade på vetenskapsstaden igen och Oscar blev väldigt imponerad. Vilket jag förstår. Jag är fortfarande imponerad. Så sjukt häftiga byggnader.
 
Denna bilden är lite av ett internskämt. Meeen, om Oscar ser denna kommer han nog få sig ett litet skratt i alla fall så here we go.

Sista kvällen åt vi på en amerikansk restaurang. Vi gjorde misstaget att beställa in en förrätt och jag var proppmätt redan efter den. Ajdå. Men gott var det hur som helst! MUMS.

Tack så mycket Oscar för en trevig helg, och vi ses igen om fyra månader!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att du börjat lägga upp bilder igen. Fortsätt så :) Kram

Svar: Jag ska försöka hålla igång det lite grann. :) Kram
Tilda Alnervik

2014-02-18 @ 12:42:15
Postat av: Soffi

Jag tar med dig till Johans!!

Svar: Perfekt!! Kraaaam
Tilda Alnervik

2014-02-18 @ 18:52:51
Postat av: oscar

HAHAHAHAHAHHA jaaaaa fick värsta skrattanfallet när ja såg bilden nu igen!! :D :D :D
Jag vill oxå till Johans ;)

Svar: Hahahahaha så jäkla dryg är jag!! ;)
Tilda Alnervik

2014-02-18 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0