Utekväll i Valencia

 
I fredags gick jag som sagt ut med värdsystern, hennes kompis, portugisen och italienaren. Vi skulle först äta tillsammans på något speciellt ställe som sålde någon sorts mackor. Jag fattade inte riktigt grejen och jag fick aldrig chans att fatta heller för det var fullt på restaurangen så vi gick till McDonalds istället. Där började jag, portugisen och italienaren spela the Cup Song. Alltså klappa sådär med en mugg som jag la upp en video på när jag gjorde. Sandra och hennes kompis blev jätte imonerade och ville filma när jag sjöng och vi spelade. Då fick jag dock ett skrattanfall och kunde inte sluta skratta så efter ett antal försök gav vi upp och gick därifrån.

Jag hade verkligen en superrolig kväll och jag är så glad att jag följde med trots att jag inte var så sugen på det egentligen. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Det enda tråkiga vara att portugisen tappade bort sin kamera. Dock gick hon tillbaka till McDonalds dagen efter och hittade den så det var ju bra. Fast den funkar inte. Haha. Hon har sån otur den tjejen. "Soy tonta pero no tanto!!" Haha...

Nattklubbarna i Barrio del Carmen, där vi var, liknade de i Benidorm till det att folk stod på gatan och försökte locka in människor på deras klubbar. Detta resulterade även denna gången till att vi fick gratis dricka överallt.

Det roligaste stället hette New Rolling Café och där hade de masker vid ingången som man kunde ta på sig. Det gjorde vi förstås och ni kan se hur snygga vi blev på nedre bilden. Alla anställda på klubben var utklädda och det kan ni se ett exempel på på den övre bilden.

I sammanfattning kan vi säga att det var en jätterolig kväll och att jag undrar vad jag ska ta mig till när portugisen och italienaren åker hem om en och en halv månad. Buhuu.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Party Tilda! Om en och en halv månad har du säkert träffat någon "ny" portugis och italienare eller kanske en spanjor du kan parta med :)

Svar: Ja det var då hemskt vad många partyn det blir här nere ;)Ja det kanske jag har. Spanjor i så fall för jag kommer vara den enda utlänningen på skolan... :)
Tilda Alnervik

2013-10-22 @ 08:46:53
Postat av: Johanna

Sådan far sådan dotter kanske? :)

Svar: Hihi precis ;)
Tilda Alnervik

2013-10-22 @ 21:24:50
Postat av: Jonna

Håller med far, mkt fest verkar det vara! ;) Fast det är ju alltid trevligt! :) Sen nån gång i vår får du två svenska storasystrar att släpa runt på en helg också. :)

Svar: Haha så mycket är det inte! Inte varje helg eller så!Ja det ser jag fram emot! :D
Tilda Alnervik

2013-10-22 @ 22:33:12
Postat av: Pappa

Herregud!, tre systrar Alnervik som dricker gratis i Spanien ;) Den fjärde får inte följa med :)

Svar: Haha nej det är nog bäst ;) ;)
Tilda Alnervik

2013-10-23 @ 08:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0