En molnig solnedgång


Hola! Igårkväll åkte jag med mina värdföräldrar och värdbror till en sjö utanför Valencia och det var tänkt att jag skulle ta bilder på solnedgången. Tyvärr var det molnigt så det blev inte direkt som jag hade tänkt mig men det var fint ändå.

När vi hade åkt tillbaka gick jag och min värdsyster till skolan för att möta upp italienaren och sedan gick vi vidare till portugisens hem och därifrån till en restaurang. Där åt vi mackor, något som verkar vara väldigt populärt att gå ut att äta med vänner. Det är alltså baguetter med olika fyllning i. Jag tog en med kyckling, majonäs, sallad och tomat. Mycket god! Efter maten tog vi en promenad och sen var vi hemma runt halv ett någon gång. Mysig och stillsam kväll helt enkelt.

Senare ska jag till någon sorts lekpark eller jag vet inte vad det är. Haha! Jag uppdaterar er om vad det är senare. Jag ska i alla fall dit med mina värdsyskon, portugisen och hennes värdbror och italienaren. Ikväll ska vi alla äta här för mina värdföräldrar är bortresta över helgen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser fint ut ändå! Spännande vad det är för lekpark ni ska till :)

Svar: Ja det var fint! Jag jag får skriva om det någon dag. Det var dock inte så intressant som jag trodde det skulle vara, haha :)
Tilda Alnervik

2013-10-26 @ 18:10:00
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder! Lite konstigt är det ju allt att gå ut och äta macka. Men det är kanske som "Subway" eller?

Svar: Det är ungefär mackor som på subway fast det är restauranger. Inte fina restauranger då utan som pizzerior i Sverige fast med mackor. Haha! ;)
Tilda Alnervik

2013-10-26 @ 22:14:54
Postat av: Pappa

Fina bilder, och solen finns där bakom de dramatiska molnen. Mackor är gott :)

Svar: Tack så mycket! :) Haha ja mackor är gott.
Tilda Alnervik

2013-10-30 @ 09:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0