SOMMARLOV!

Jag vet, jag är seg. Jag har haft sommarlov i tre dagar nu, men jag har haft så fullt upp så har inte tagit mig tid att skriva någonting här. Hur som helst så kan jag ju passa på att berätta lite om vad jag har haft för mig.

Förra måndagen hade alla kemister som går i tvåan och trean (alltså vi som går natur-kemi) en avslutningsbankett. Alla klädde upp sig och så åkte vi till Huskvarna upp på berget och lagade mat tillsammans och sedan åt det. Supergott! Jag tror vi var runt 150 elever så det var verkligen kul, men lite sorgligt när jag tänkte på att jag ite kommer gå med dessa människor mer.


Alla tjejer i klassen

Alla mina bästa vänner i klassen, förrutom en


  Söta Isa, Pernilla och Sofia

På tisdagen efter gjorde vi ingen som helst vettigt i skolan tror jag för vårat fysikprov hade blivit flyttat från tisdagen till samma dag som kemi-banketten, så det var redan avklarat.

I onsdags hade vi inget vettigt att göra heller så vi fick vara lediga. Jag sov länge och sedan var det dags för teoriprovet. Jag var supernervös och mådde illa på grund av det men det gick bra och jag blev godkänd. Den känslan! Jag vågade inte ens trycka på "avsluta provet" först. Om det är någon som ska göra provet snart som läser min blogg så kan jag säga att det var LÄTT. Har man bara gjort massa testprov på till exempel elevcentralen.se så är det inga problem och man behöver inte stressa upp sig över det. Vissa fick det att låta svårare än det var. ;)

Dagen efter, alltså i torsdags, var det skolavslutning. Först hade vi avslutning i aulan men det är alltid lika pinsamt. Alla håller på och klappar när rektorn pratar osv. Dock var det oväntat bra musiker i år. Efter en rock-version av "Du gamla du fria" så gick vi upp till klassrummet och fikade. Trodde inte att det skulle vara jobbigt att sluta nu eftersom jag ändå kommer träffa alla i höst nån gång, men det kan jag lova att det var! Fy vad sorgligt. Jag gillar verkligen mina vänner i denna klassen och jag vill inte sluta i deras klass!

Isa, Linnea och Oscar från skolavslutningen. Jag hade inga bilder därifrån nästan och detta var det bästa jag hittade, haha sötisar!

Sådär. Det var förra veckan det. Kanske skriver ett annat inlägg om vad jag har gjort i helgen för det blir lite mycket annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0