Shoppingsugen


Jag var så shoppingsugen igår, men jag kom på det för sent för att det skulle vara någon idé att åka in till stan (bor en bra bit ifrån, ca. 30 minuter med buss). Sen kom jag på att man kan shoppa online. Vilket himla ljushuvud jag är eller hur? Jag började i alla fall med att beställa hem ett par svarta Vans. Men så såg jag att frakten kostade 60 kr och om jag handlade för 49 kr mer än jag redan hade gjort så fick jag gratis frakt så jag la till ett par strumpor från Happy Socks.

Efter detta så såg jag på en hemsida att det var halva priset på ett par Keds som jag har velat ha länge så då var jag ju såklart tvungen att köpa dom med. ;) För övrigt så är det Taylor Swift som har designat dem (kan vara liiite därför jag ville ha dem eheee). Red som det står på sidan av skon är namnet på hennes senaste album. Har ni inte lyssnat på det så ber jag er att göra det genast för det är superbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0