London dag fyra


När sista dagen kom var vi SÅ trötta (i vilket fall var jag det). Vi hade kommit hem runt 5 på natten och sedan var vi uppe igen vid nio för att packa ner våra grejer. Vi skulle vara ute ur rummet klockan 10. När allt var klart gick vi och åt frukost på Starbucks. Vi var där såå mycket under den här resan. Haha.

Under dagen gjorde vi bara lite allt möjligt. Gick en hel del på Oxford Street och tittade i affärer. Vi gick också till Victoria's Secret igen och denna gången shoppade jag en del. Första gången hade jag bara tittat. Något som var lite synd var bara att vi inte kunde köpa deras body spray eftersom vi inte hade några incheckade väskor, men men...

Senare gick vi till ett annat Starbucks och fikade lite och hade mysstund. Haha.. Vi halvsov i en soffa i säkert en halvtimma. Men det var vi värda. På kvällen åkte vi till Liverpool Street där tåget tillbaka till flygplatsen skulle avgå. Vi åt även på KFC innan vi åkte iväg. Såå gott!

23.25 gick tåget och vi sov hela vägen. På flygplatsen var förstås säkerhetskontrollen stängd så vi la oss och sov på golvet. Jag tömde min necessär på smink och fyllde den med kläder och använde den som kudde. Fungerade utmärkt. Dock var det så SJUKT kallt så jag trodde jag skulle förfrysa men efter ca 3 timmar öppnade säkerhetskontrollen så då gick vi in där och guess what - vi gick till Starbucks. Men det bästa med denna flygplats var att Victoria's Secret fanns där! Så nu kunde vi köpa våra body sprays. Awesome!

Snart var det dags att flyga och jag sov hela den resan med. Och hela bilresan hem igen. Perfekt.

Jag hade en jättebra och rolig resa så TACK Oscar och Isa för att ni var med och gjorde den så bra. PUSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0