Gårdagen

Bilderna kommer från när jag, Sofia och Marcus badade i förrgår.

Igår var en lång och rolig dag! Jag gick upp klockan nio bara för att verkligen hinna göra något under dagen, istället för att bara ligga i sängen som jag brukar göra. När jag hade gått upp tog jag bilen till mammas hus som ligger långt ute på landet. Där gick jag omkring och fotade lite och satt nere vid sjön ett tag. Vid lunchtid kom mormor och morfar dit, så då åt jag med dem.

Sedan jobbade jag några timmar och det var faktiskt väldigt roligt igår. Många människor som jag känner kom in och handlade och sedan tycker jag också att det är roligt när turister handlar. Blir lite nytt då liksom, haha. Och det händer ju bara på sommaren. Många tyskar faktiskt. Kan inte fatta varför de vill åka till våran lilla by... Det är verkligen inte roligt här men jaja!

När jag snart skulle sluta kom det två kompisar till mig och handlade och bjöd med mig hem till en av dom. Bland annat var Sofia där så det var skoj! Vi spelade spel, snackade och gick till en lekpark, haha! Kul var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0