Exakt nio veckor kvar


Jag och Sofia gjorde förstås annat än att bara fota igår! Vi åt smultron, eller tja, Sofia gjorde. Sen gjorde vi toast och snackade med några kompisar som var hemma hos henne för att umgås med hennes bröder. Då tog smöret slut så vi bestämde oss för att åka till Konsum och köpa nytt (och nej jag sviker inte ICA men det var stängt!). Väl där gick vi runt hur länge som helst och funderade på vad vi skulle köpa. Det slutade med att vi köpte smör, vaniljsås och en bok var. Så random, haha.

På Konsum mötte jag en arbetskamrat som undrade om anledningen till varför jag hade kameran med mig var att jag skulle ta några sista bilder på var lilla ort innan jag åker till Spanien och det slutade med att vi åkte till ICA och tog några bilder när han posade utanför ingången. Haha!

Därefter åkte jag och Sofia hem till henne och bakade en äppelkaka. Det tog hur lång tid som helst för vi stod och snackade så mycket så vi glömde bort att fortsätta baka. Kakan blev hur som helst god och vi åt den medan vi tittade på melodifestivalen 1999 med hennes bror.

Jättemysig dag verkligen. Det är sånhär sommaren ska vara!

PS. Vi kom på att det var exakt 9 veckor kvar tills jag lämnar landet i 10 månader igår. Det är såå lite.

Kommentarer
Postat av: EMMIE

Sv: Åh, tack! Fina bilder du har på bloggen.. :)

Svar: Tack själv! haha :)
Tilda Alnervik

2013-07-02 @ 17:21:19
URL: http://emmie.webblogg.se
Postat av: Fanny Hugosson

Men nej, det kan inte vara 9 veckor kvar :O då har vi ju bara 6 veckor på oss att träffas när jag kommit hem :( ;)

Svar: Buööööhööö :( men det är ändå ganska länge :D
Tilda Alnervik

2013-07-03 @ 15:46:52
URL: http://alittletrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0