Shopping inför Spanien

Som jag skrev senast jag uppdaterade här så skulle jag åka och shoppa lite inför mitt år i Spanien och det gjorde jag. Nu hade jag tänkt visa upp vad jag köpte så here we go.

 
Springskor från Asics. Mina förra springskor gick sönder för flera månader sedan, men jag är så lat så jag har sprungit i mina inneskor sedan dess (de otroligt få gångerna jag faktiskt har sprungit).

Bärbar dator från ASUS. En ny dator var verkligen behövligt.

Kalender från Åhléns. Älskar denna kalendern. Så fin! Man kan även byta framsida om man vill men det tänker jag nog inte göra. Jag använder egentligen alltid mobilkalendern men jag tänkte att jag ska vara dukig och skriva ner allt "på riktigt" i år.

Necessärer från Åhléns. En stor och en liten. Mina tidigare necessärer var sååå äckliga så lika bra att köpa nya. Köpte även ett tandborstfodral  från Åhléns som syns på bilden.

Svensk-spansk ordbok från Bokia. Sofia fick välja vilken och hon tyckte jag skulle köpa en som hade användbara fraser och sånt i sig. Den är även ganska liten vilket är bra.

All möjlig skit. Yes. Jag köpte schampoo, balsam, tandborste, tandkräm, ansiktsskrubb, mjukgöringskräm till ansiktet och sminkborttagningsmedel.

Sminkborstar. Köpte några sminkborstar från Real Techniques genom eleven.se och jag kan verkligen rekomendera den hemsidan. Det tog ca. 24 mellan att jag beställde borstarna till att jag fick smset om att jag kunde hämta ut dem.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Vilket datum är det du åker? :) Är det du eller IPK om bokar flygbiljetten? :) Är riktigt exalterad över att du ska åka, funderar själv på att åka till Spanien genom just IPK så ska bli så himla spännande & kul att se vad du tycker! :D

Svar: Jag åker den första september, men då aka jag till Frankrike i några dagar för min mamma bor där. Sedan åker jag vidare från frankrike den femte september till Spanien. Man får själv boka biljetten, och även bestämma när man ska åka och hur. Jag vet att det var några som ska till Tyskland genom IPK som bilar ner med sina föräldrar. :)Hihi vad kul! Det är roligt att du följer min blogg, tack! :)
Tilda Alnervik

2013-08-28 @ 16:27:49
URL: http://fames.se/idabjornfot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0