Den slutgiltiga packningen (nästan)


Ikväll hade jag avskedsfest för min familj (vilket möjligtvis kommer ett blogginlägg om senare) och efter det bestämde jag mig för att ta tag i min packning på riktigt. Det har nämligen visat sig att det inte alls var så lätt som jag trodde först att packa. Min väska vägde alldeles för mycket och det var ju förstås ett problem. Mitt i packningen kom Sofia, Marcus och Marcus förbi och Sofia hjälpte till lite. Vi fick faktiskt ihop det tillslut! Dock är det några få saker jag inte har fått i än men det är saker jag kan klara mig utan. Förhoppningsvis får jag ner det i mammas väska ner till Frankrike för det är bara på den svenska flygplatsen dom bryr sig om vikterna. Sen när jag åker mellan Frankrike och Spanien gör det nog inget om det är lite övervikt.

Nu ska jag verkligen sova för om 6 timmar kommer Fanny hit och så ska vi åka till Stockholm. Trevligt trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0