Chattar med värdsyster

Så jag skaffade What'sApp för ungefär en vecka sedan på grund av att det verkar vara det de använder i Spanien. Så nu har jag chattat en del med min värdesyster som är lika gammal som mig. Jag börjar bli taggad på det här. Hon verkar supersnäll! Dock skriver vi på engelska vilket kanske är dumt men jaja...
 
Hon berättade att det tar cirka SEX minuter mellan hennes hem och centrala Valencia med tunnelbana!!! Det är ju bara sjukt. Jag visste inte ens att Valencia hade tunnelbana. Jag kommer shoppa så mycket under dessa 10 månader. Jag har redan kollat upp lite av affärsutbudet och de verkar ha både Sephora och MAC Cosmetics. Oh my godness jag vill köpa massa smink NU.
 
Andra saker hon har berättat är att alla lärare är snälla, men min fysik- och mattelärare är hennes favorit. Det är även han som har hand om hela mitt utbyte på skolan så det är ju toppen. Biologiläraren är tydligen lite crazy men snäll... Haha det ska bli så kul att få uppleva allt. Tagget är på topp just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0