Blodomloppet 2013


Med dessa otroligt vackra bilder försöker jag demonstrera att jag tidigare idag sprang Blodomloppet i Jönköping! Om det är någon som undrar vad det är för något så kan jag berätta att det är ett lopp som arrangeras i ett antal svenska städer varje år. Det var första gången jag deltog men definitivt inte sista. Det var superkul!

En jobbarkompis hade satt upp en lapp i personalrummet i början av sommaren om tävlingen och att hon ville att vi skulle få ihop ett lag som kunde springa tillsammans. Någon månad senare hade en annan jobbarkompis anmält mig så jag tänkte att what the fuck, det kan vara bra att springa en gång sådär (jag HATAR att springa så vet egentligen inte varför jag gick med på det).

Hur som helst så hade jag som sagt jätteroligt. Vi var totalt 10 personer från jobbet så det blev 2 lag. Efter loppet (som för övrigt var på 5 km) fick båda lagen var sin kasse med mat som ICA hade sponsrat blodomloppet med. Passande med ICA eller hur?! Det är alltså där vi jobbar. Ehe. Vi satte oss på filtar i parken där mål och start var och hade en liten picknick med en himla massa andra människor.

Sedan åkte jag hem och tittade på Svenska Hollywoodfruar och nu ska jag vara uppe läääänge och njuta av att jag inte ska börja skolan imorgon som alla mina vänner ska. Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0