Monday Monday Lunes Monday

Jag vet inte varför men jag blev sugen på att börja blogga lite "vanliga" blogginlägg också, och inte bara skriva om hela Spanien-saken så tänkte att jag kunde lägga upp nåt inlägg i veckan om jag har tid (naturprogrammet is killing me).

Idag har varit en väldigt härlig dag i skolan för jag har hela tiden gått och tänkt på att jag ska vara ledig imorgon och på onsdag. Varför ska du vara ledig kanske du undrar? Well, jag ska som så många andra se Justin Bieber imorgon i Stockholm! Ska bli så fett, sjukt, fantastiskt kul! Jag och min kära kompis Fanny (vi går alltid på konserter tillsammans hon och jag) ska ta bussen från stan imorgon klockan halv elva och sedan hänga några timmar i Stockholm city innan det är dags för konserten. Alltså WOW. Detta kommer bli så bra.

När jag hade slutat skolan åkte jag hem och vaktade min lillasyster Lisa i en halvtimme eller så. Vi lyxade till det och åt chips såhär på måndagseftermiddagen. Shhh don't tell daddy. Hehe


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hmmm, ska ta ett snack med Lisa ;)

Svar: Haha!!
Tilda Alnervik

2013-09-02 @ 13:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0