Avskedsfest

Förra helgen hade jag och mina vänner en liten avskedsfest för mig hemma hos min kompis Sanna. Egentligen var det mest en vanlig fest, fast min sista tillsammans med dem innan jag flyttar. Dock hade de skrivit en jättegullig och rolig dikt till mig och gav mig några "kuponger" eller vad man ska kalla det som jag får använda. Tyvärr har jag inte lappen här men det var till exempel "sushikväll" med på den, så vi ska göra sushi tillsammans någon gång. Så mysigt!

Kvällen var väldigt rolig, även om den kanske slutade lite oväntat haha. Kommer sakna att få träffa dessa kompisar varje vecka!

 

Kommentarer
Postat av: FrankNom

We specialize in the installation and maintenance of fall heating systems for residential and commercial properties. https://www.fundable.com/jonah-washington - Water heater repair...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0