Neonkravall

 Hola! Nu sitter jag på bussen på väg hem till Linköping. Jag har varit i Bankeryd/Jönköping igår och idag med Anton. Igår när jag kom hem till honom var vi båda så trötta så vi somnade direkt och sov i ungefär fyra timmar... Sen gick vi upp och åkte till stan och köpte godis. Sedan vidare till Antons föräldrar där vi badade jacuzzi. Så mysigt! Idag har vi ätit frukostbuffé på condeco innan vi skulle på visning av en lägenhet! Det var spännande! Nu är jag alltså på väg hem för jag ska köa för biljetter till nästa helgs fest. Vi ska sitta ungefär fyra timmar innan biljetterna släpps så vi får hoppas att det blir en bra fest haha. Fast jag ska inte klaga för de som köade till festen i fredags satt i tio timmar. 
 
Festen i fredags hade temat neon så vi målade ansiktena och armarna i neonfärg. Kvällen började med en rolig förfest hos en kompis och sedan cyklade vi till campus där festen höll till. Jäkla kul alltså. Mycket dans men även lite twister haha. De hade ett rum med en twistermatta så jag och en kompis spelade det ett tag med några andra och det var skoj. Kvällen avslutades med cheeseburgers på McDonalds. Värt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0