Ny klass, nytt hus

Man skulle kunna tro att jag bara kom hem till Sverige och så var allting som vanligt igen, och visst var det så på vissa sätt men det är även många förändringar som har kommit nu efteråt. Det mest självklara är ju att jag inte längre går i samma klass som förrut. Den gamla klassen har tagit studenten (studentdagen var den värsta under hela året i Spanien) och nu går jag i trean med de som är ett år yngre. Kan meddela att det inte är så stor skillnad på 96:or och 95:or, men visst känns det konstigt att en av mina nya kompisar precis fyllde 18 och jag "snart" fyller 20.

En annan stor förändring är att min familj har flyttat. Hann bo precis tre månader i vårat gamla hus innan vi flyttade så det var okej, och jag trivs faktiskt på det nya stället också även om det är mycket mindre. Jag dammade av kameran och tog ett par bilder på hur mitt rum ser ut hittills.


Kommentarer
Postat av: Den andra pinglan med samma namn som du

WOW TILDA HAR BLOGGAT<3333

Svar: Dags för dig att göra det med tycker jag!!! PUSS
Tilda Alnervik

2014-10-03 @ 23:27:58
Postat av: Pappa

Välstädat :)

2015-01-05 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0