Disco móvil

Hej! Jag tänkte att jag skulle göra ett par inlägg om Fallas. Jag börjar med det första "eventet" jag var på. Det var en så kallad disco móvil. Min värdsysters kompis är fallera (det vill säga hon är med i en av alla grupper under fallas och klär sig i de typiska kläderna och så) och hennes falla hade en disco móvil. Det vill säga ett disco som kan flyttas. Det är som ett disco utomhus. De sätter upp stora högtalare och folk kommer och dansar och har skoj. Detta var den åttonde mars.

Först gick vi ut ett gäng kompisar och åt på Burger King. Sen runt ett gick vi till discot och dansade till klockan fyra någonting. Det jag gillar så mycket med att festa i Spanien är att de spelar massa spansk musik. Inte bara massa house som Avicii och sånt. Så härligt! Jag ska försöka ta med mig lite av det när jag kommer till Sverige. ;)

 
 

Kommentarer
Postat av: oscar

HAHAHAHHAAHAHA åt ni några kompisar på Burger King?! Låter lagom gott.... :D

Svar: Hahahaha, som sagt... Du ser ju hur det går med svenskan :)
Tilda Alnervik

2014-04-10 @ 14:38:24
Postat av: oscar

Hahhaha oups läste det igen och det är ju för fasen jag som snurrar till de... hmm min svenska verkar ju va sämre än din?! :D

Svar: Hahaha neeej jag ändrade! Jag kan ju inte skriva att jag äter mina kompisar ;)
Tilda Alnervik

2014-04-11 @ 02:29:37
Postat av: Pappa

Oups.... då får vi se fram emot spansk disco natten lång, till hösten. Ta med dig mascletaöronpropparna till Pappi ;)

Svar: Haha ja det får ni! det ska jag göra! ;)
Tilda Alnervik

2014-04-11 @ 11:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0