Vad jag har gjort i helgen

Hej! En liten snabb uppdatering bara. Igår morse åkte vi iväg tidigt med familjens husbil till en liten stad ca. 1,5 timmar utanför Valencia. Det var superfint med en flod som rann utanför byn. I närheten av floden sov vi över natten i husbilen och idag kom portugisen och hennes värdfamilj (dvs min värdfamiljs kusiner) dit och åt med oss. Det var trevligt!

Igår hade jag min första hemlängtan dock. Har ingen aning om varför, det bara kom liksom. Och ändå var jag upptagen med att vara på utflykt med värdfamiljen. Hur som helst så fick jag gå och hålla in min gråt i typ en halvtimma för jag ville inte gråta inför dem men sedan fick jag annat att tänka på så jag blev aldrig riktigt ledsen.

Jag ska visa bilder från byn senare men nu måste jag gå och lägga mig för imorgon börjar skolan. AAAAAH......

Kommentarer
Postat av: Pappa

Samma här. Längtade Mycket efter dig igår Tilda. Mikael och jag pratade en del om dig på cykelfesten. Är ett tag till innan jag ser dig live så att säga. Glad för de moderna manickerna,vilket underlättar kommunikation. Idag börjar skolan. Spännande! Glöm inte nunnedräkten ;) Kram

Svar: Jaså ni var hos Hugossons? Vad kul! :D ja det är ju tyvärr ett bra tag.. Superbra med Skype och allt sånt. Nejdå den var med. ;)
Tilda Alnervik

2013-09-16 @ 09:43:29
Postat av: Mamma

Kramar om och ser fram mot att prata med dig snart igen

Svar: Detsamma <3
Tilda Alnervik

2013-09-16 @ 09:55:06
Postat av: Pappa

Nä, vi va inte hos Hugossons utan träffade Mikael och Ann vid den gemensamma festen på spinnet :)

Svar: Jaha.. Hoppas ni hade det kul. :)
Tilda Alnervik

2013-09-16 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0