Selena Gomez

 
Konserten var mycket bra igår kväll! Selena är väl inte världens bästa live-sångerska men det var ingenting som man tänkte på. Antingen mimade hon eller så skrek alla 12-åringar så mycket så att man inte hörde. Hehe. För det var väldigt många småtjejer där! Även en hel del föräldrar till dem. Och så jag och Fanny förstås. Hehe! Ne det var många jämnåriga med. :)
 
Konserten varade i cirka 1,5 timme och det var verkligen kul. Hon var otroligt duktig på att dansa! Vi stod ganska långt fram om man tänker på hur många som stod bakom och jag såg faktiskt helt okej bra.
 
Direkt efter konserten åkte vi hem. Jag körde till Ödeshög och därifrån tog Fanny över ratten. Det var väldigt sorgligt att säga hejdå till henne men vi ses ju "snart" igen. Jag fick förresten en One Direction-aktivitetsbok av henne med! Hahaha! Den ska med på planet. ;) Jag fick även ett usb-minne men fick inte titta på det förrän jag är i Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0