Nu börjar det dra ihop sig

Hehehe, jag känner mig ungefär som på andra bilden.

Seriöst! Jag åker IMORGON! Det är så sjukt kul och läskigt på samma gång! Jag ska alltså bo hos en helt okänd familj i 10 månader och jag pratar inte ens samma språk som dem. Förhoppningsvis pratar vi i alla fall samma språk innan jag ska åka hem, hehe.

Min värdmamma smsade precis och frågade hur jag mår och om jag är nervös. Gulligt av henne! Hon skrev också att på fredag ska vi träffa min kontaktperson på skolan och bestämma vilka ämnen jag ska läsa. Det kommer bli intressant att försöka få fram något angående skolan på spanska.

Mina bästa vänner från Sverige skrev också nyss och önskade mig lycka till och det gjorde mig glad för ett lycka till kan jag verkligen behöva! Tack tjejer, haha. :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

MASSA LYCKA TILL TILL DIG!!! Åh, måste säga att jag är lite avundsjuk på dig;)

Svar: Tack tack! :DHaha ja men du var ju utomlands hela sommaren så du ska väl inte säga något. ;)
Tilda Alnervik

2013-09-05 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0