Trött trött trött


Hej! Idag är det söndag och även sista dagen på helgen som varade i tre dagar (var ledig i fredags). Är otroligt otaggad på att gå tillbaka till skolan imorgon. Jag vill bara gå och lägga mig och sova i några dagar. Så trött känner jag mig. På tal om att sova så drömde jag en ganska jobbig dröm inatt. Jag drömde att jag åkte en helg till Sverige och umgicks med mina kompisar där hemma och så. Visst var det en overklig dröm och vi befann oss på en friidrottsplan som hade en klippa i mitten (haha varför är drömmar så konstiga?) men det var i alla fall i Sverige och mina kompisar var där! När jag vaknade trodde jag i en millisekund att jag snart skulle åka till Sverige på riktigt men sedan kom jag på att jag inte ska det på 8 månader mer eller mindre. Kändes inte alls bra. Idag är en sån där sakna-allt dag. Blä. Men det var länge sen så jag antar att de måste komma lite då och då.

Hur som helst helgen har varit okej. I torsdags var det halloween så jag gick ut med några kompisar. Kanske skriver mer om det sen. I fredags var det alla helgona så då var vi lediga och vi åkte vi till byn Agullent för att fira mormoderns födelsedag med lite släkt. Igår gjorde jag inte så mycket alls men på kvällen kom italienaren hit och så åt vi pizza med min familj och sen spelade han, jag och värdsystern Buzz. Ni vet till PlayStation 2? Jag vann trots att det var på spanska (tjoho). Dock bara på grund av tur för jag kunde inte frågorna även om jag förstod dem.

Idag frågade utbytesstudenterna om jag ville följa med till nåt ställe utanför Valencia men vi skulle äta någon speciell middag här hemma med farfadern så jag ville inte vara oartig och strunta i det så jag stannade hemma. En annan gång!

Puss och kram och hoppas ni är på bättre humör än mig. Haha! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Njut Tilda. Du slipper novemberskitvädret här hemma :)
Jag skulle filmat lite av gårdagens väder, jisses så trist. Kram

Svar: Ja jag njuter. Nu är det ganska lagom här nere faktiskt så det är skönt! :)
Tilda Alnervik

2013-11-04 @ 09:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0