It's Friday


Hej!
Ännu en vanlig dag med massa tråkiga lektioner. På fysiken, engelskan och kemin satt jag och skrev ner låttexter i mitt block, och på matten skrev jag en text på spanska. Så effektiv är jag på mina lektioner. Men det är bara så tråkigt! Dock skönt att det är fredag. HELG!

Kvällen blir förhoppningsvis roligare då jag ska ut och äta med en annan svensk som befinner sig i Valencia. Vi är här med samma organisation och kommer träffas med organisationen i Madrid om exakt två veckor. Det ska bli jättekul att träffa henne. Alltid roligt att lära känna lite nytt folk ju!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur länge är du i Madrid med UHRgänget?

Svar: Fredag till söndag
Tilda Alnervik

2013-11-11 @ 09:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0