Halloween i Spanein


I torsdags var det Halloween som ni kanske vet. Eller så vet ni det inte för Sverige verkar ha lite svårt med det här med vilket datum "riktiga" Halloween är. 31 oktober punkt slut.

Hur som helst så firade jag dagen med mina utbytesvänner. Portugisen kom hem till mig lite innan åtta och så åkte vi tillsammans in till stan där vi träffade italienaren, en till portugis, de fyra övriga svenskarna och två kompisar till svenskarna (även de svenska haha). Vi var alltså totalt 7 svenskar. Madre mía. Men sen när det visade sig att vi skulle äta på McDonalds ville majoriteten av svenskarna inte vara med längre så då var det bara jag och den blonda tjejen på bilderna kvar från Sverige och de tre övriga från Portugal och Italien.
 
Efter vi hade ätit gick vi och satte oss i en park ett tag och snackade, sjöng och framförallt skrattade. Den svenska tjejen kan vara bland de roligaste jag någonsin träffat. Jag skämtar inte man kan inte vara med henne i en minut utan att skratta.
 
Efter ett tag gick vi till el Barrio del Carmen där vi var en annan helg och det var fruktansvärt mycket folk där. Både utklädda och inte. Under kvällens gång gick vi in på olika klubbar och dansade och sprang runt på gatorna och letade efter våra kompisar och träffade klasskompisar, dansade med dom osv osv. Runt tre tog vi en taxi hem och väl hemma somnade jag med en gång. Det var verkligen en rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snygg klänning grabbarna har. Har du mönster möjligtvis. Kanske kan be mamma att sy en åt mig ;) Konsumkassen? Kul att ni hade en trevlig kväll!! Kram

Svar: Eller hur, otroligt snygga var dem! Vad vill du veta angående konsumkassen? Haha! Kram!
Tilda Alnervik

2013-11-04 @ 09:38:06
Postat av: Pappa

Bara undra var den var, liksom :)

Svar: Jahaja. Den fanns där någonstans. Inte på bild. Hehe :)
Tilda Alnervik

2013-11-05 @ 17:33:57
Postat av: Johanna

Oj va snygga ni var!! Låter som en kul kväll:))

Svar: Tack! Ja det var jättekul :)
Tilda Alnervik

2013-11-08 @ 10:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0