Myskväll



Igår kom Madde och Oscar och hämtade mig på jobbet och så åkte vi till Sofia. Där tittade vi lite halvt på en film, åt godis, drack cola, pratade och skrattade hela kvällen. Det var jättekul och mysigt!

Nu har jag jobbat mitt sista pass på två veckor! SEMSTER! Så himla skönt. Nästa helg ska jag på Gullbrannafestivalen och jag och Sofia kanske ska åka till Varberg någon dag. Dessutom står Gränna och Taberg på schemat för sommaren så det kanske jag får trycka in nu när jag är ledig. Det förstnämnda för att köpa polkagrisar och kanske åka över till visingsö och det andra för att hälsa på Madde som jobbar där. :)

Senare ska jag snart fota Sofia lite grann. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0