Dagens aktiviteter



Idag har jag varit ledig (tjoho) så jag passade på att göra lite saker som stod på "to do"-listan. Bland annat ringde jag till scandinavian photo och frågade om mitt objektiv som jag beställde för två veckor sedan och som dom inte ens har börjat packa än. Jag vill ju ha det NU. Helst för en vecka sedan. Men men, det var tydligen slut hos leverantören och snubben på kundservicen skulle ringa upp igen när han visste ett datum jag skulle få objektivet. Ringde han upp? Nej. Jaja, det ordnar sig väl. Jag är bara lite otålig.

Jag har även mejlat min organisation om mina flygtider till Spanien och lunchat med Sofia. Jag körde in till Jönkping. Körde. Kändes så fel att bara ta bilen och köra dit. Väl i Jönköping åkte jag och pratade lite med Sofia på hennes jobb och sedan gick jag och bytte en tröja som hade gått sönder medan jag väntade på att hon skulle få lunchrast. När hon fick det gick vi till en resturang och åt. Inte gott alls, tyvärr. Vi planerade i alla fall lite inför sommaren vilket var trevligt.

När jag kom hem gick jag till biblioteket och lånade lite böcker. Kommer ett eget inlägg om det. På väg hem därifrån stannade en bil med fyra amerikanare och frågade efter vägen till "the famous church" i närheten. Det är andra gången inom loppet av typ fem dagar som jag blir stannad och tillfrågad efter vägen! Och jag är såååå dålig på att beskriva så jag bad dom fråga någon annan. Lite kul att prata engelska dock, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0