Tabergs topp


Idag åkte jag och Sofia till Tabergs topp, där Madde jobbar. Först satte vi oss lite i solen och pratade om min packning till Spanien medan vi väntade på att Madde skulle jobba klart och sedan köpte vi alla tre lunch. Jag tog en räksallad som var supergod. Efter en stund av matkoma köpte vi även glass, vilket var underbart en varm dag som denna.

Tillslut åkte vi ner från berget och handlade lite mer att äta på trollet (deras ICA affär haha). Av någon anledning fastnade vi på parkeringen där och pratade om livets stora frågor. Det var välbehövligt faktiskt. Jag har inte haft djupa samtal med någon på länge och jag tror att de är bra att ha lite då och då... 

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

2013-07-19 @ 08:29:46
URL: http://meegiii.blogg.se
Postat av: madde

det va en SUPERBRA dag!

Svar: Ja verkligen! :D
Tilda Alnervik

2013-07-19 @ 23:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0