Shopping i London

Hej hopp! Nu kommer inlägget med sakerna jag köpte i London. Enjoy!


Svart klänning: Primark, 15£
Vinröd klänning: Primark 5£


Marinblå klänning: Camden Market, 11£
Svart klänning med spets på hela ryggen: Primark, 5£


Svart T-shirt med transparenta delar: Primark 5£


Body Spray: Victoria's Secret Stansted Airport, 9,17£ per flaska


Skor med nitar: Primark, 6£
Svarta Vans: Office Carnaby Street, 45£ (dom jag beställde innan jag åkte fanns inte på lagret så de avbröt min beställning. Good for me för dom var ca 200kr billigare i UK)


Pyamasöverdelar: Primark, 3,50£ per linne
Jag köpte även matchande byxor till båda linnena för 6£ styck.

 Mobilskal: Camden Market, 5£ styck

Sådär. Det var det jag hade bild på. Det köptes även en himla massa strumpor på primark (närmare 20 par) men känner att det är lite halvtråkigt så jag struntar i att lägga upp bild på det. Sen köpte jag även underkläder på Victoria's Secret och lite annat smått och gott här och var. Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den marinblå klänningen :O SÅ snygg!!!!!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Tilda Alnervik

2013-08-12 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0