London dag två


Den andra dagen i London hade vi utsett till den stora shoppingdagen. Vi gick upp hyfsat tidigt för att utnyttja dagen så mycket som möjligt. Frukosten åt vi på Starbucks, men sedan bar det iväg mot Primark, vilket var vårat första stopp. Jag hade tittat på massa Haul-videos på youtube och var överdrivet exalterad över att få åka dit. SÅ BILLIGT. Tänkte att jag ska göra ett inlägg med bilder på allt jag shoppade i London så skriver inte så mycket nu om det. Vi spenderade i alla fall mellan en och två timmar där inne innan vi gick vidare.

Isa bara ÄLSKAR Victoria's Secret så själklart ville vi gå dit. Dock ville Isa gå där lääänge, så vi släppte av henne där och så gick jag och Oscar till Carnaby Street och köpte skor istället innan vi gick tillbaka till VS. Och OH MY GOD. Vilken affär!!!! Fyra våningar! Den finaste butiksinredningen jag någonsin sett och den absolut bästa servicen. Herregud säger jag bara. Om ni någon gång är i London så GÅ DIT. Ni kommer inte ångra er.

Efter VS var vi alla trötta och hungriga så vi bestämde oss för att äta lite. Jag hade läst om Nandos på Ed Sheerans twitter så jag ville jättegärna testa det. Det är en restaurang som serverar kyckling. Supergott!

Tillsist åkte vi till Piccadilly Circus och köpte godis på M&M's World och gick runt ett tag i en stor turistshop. Bra dag helt enkelt och jag ska som sagt göra ett separat inlägg med mina köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0