Grillkväll med mina tjejer

 
Senare samma dag som jag kom hem ifrån London åkte jag till min söta klasskompis Linnea och grillade med henne, Sofia, Madde och Isa. Det var supermysigt. Alla grillade olika saker och sedan satt vi bara och åt och chillade under kvällen. Isa hade köpt piggelin med på grund av att hon var trött (get it?) så den åt vi som efterrätt.

När jag kom hem satt delar av famlijen ute på uteplatsen och hade det trevligt så jag anslöt mig till dom ett tag innan jag gick och la mig. Vi diskuterade allt möjligt, och efter ett tag kom vi in på det här med att jag ska åka till Spanien och att jag antagligen kommer tycka att det är väldigt jobbigt i början. Och vilken låt kommer just i det tillfället helt random på pappas spellista? All by myself med Eric Carmen. Hahaha så himla passande. Jag lovar att jag kommer sitta sjunga på den när jag känner mig nere i Spanien. "AAAAALL BY MYSEEELF, DON'T WANNA BE ALL BY MYSELF ANYMOOOORE".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0