Skydive

 

Förra veckan var jag så sjukt upptagen med lite allt möjligt så jag hann aldrig blogga om allt kul som hände, men bättre sent än aldrig, eller hur!?

Så för ett tag sedan bestämde sig Sofia och våran kompis Marcus för att ge Sofias pojkvän Marcus (en annan Marcus alltså) ett fallskärmshopp i födelsedagspresent. Sofia frågade även om jag ville följa med och titta på och det ville jag förstås. Det var bara det att fallskärmsstället låg utanför Uppsala (!!!) så det tog nästan 5 timmar att komma fram. Men men roadtrips är alltid roligt när man har kompisar med sig. Och när man sover, ehe.

Marcus tyckte att det var superkul att hoppa. Själv hade jag nog varit avsvimmad så fort planet lyfte. Fallskärm är något jag aldrig någonsin kommer göra (säger jag nu, vi vet ju hur det går med saker jag säger att jag aldrig ska göra hehe), bungee jump likaså. Alla gillar vi olika saker helt enkelt och tur är väl det! :D

Kommentarer
Postat av: lettersfrom.blogg.se

ååh det är ju på samma ställe som vi hoppade ju!!! kommer du ihåg vem han hoppade med?

Svar: Ja det var det! Han hoppade med Gunlög. :)
Tilda Alnervik

2013-08-22 @ 09:33:03
URL: http://lettersfrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0