v16



När jag la in mina bilder igår från mobilen (så att det ska få plats en massa massa bilder från Stockholm) så kom jag på att jag kunde lägga upp några här och redogöra för min vecka. Förra då alltså. Hehe. Så här är några mobilbilder från vecka 16.

1. Jobbade lördag och söndag på ICA. Ena dagen fanns det massa färska bär i personalrummet så jag blev en mycket glad tjej.
2. Tog fram Pennyn efter att den legat i förrådet hela vintern. Jag och min kompis Sofia tog dessutom en tur i fredags men vi var så trötta så vi hamnade på en lekplats och satt där och lamade oss i någon timma istället.
3. Well, det var obviously skola med. Inte så himla lockande att sitta inne när solen skiner som den gjorde.
4. Köpte en donut. Var god de första tuggorna, sen tröttnade jag. Fin var den i alla fall!
5. På lördagen var jag partyglad för jag skulle på födelsedagsfest.
6. I söndags åkte jag och bowlade och åt med i stort sett alla tjejer i klassen. Det var första gången på dom här 1,5 åren som vi hittar på något tillsammans allihop utanför skolan så det var kalaskul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0