JUSTIN BIEBER

OMG OMG OMG!
Alltså det här var helt sjukt. Rösten. Dansen. Utseendet. Hela scenupplägget. Det definitivt en lyckad konsert. Många av mina favoritlåtar spelades så jag är mer än nöjd. Mina favorituppträdanden under kvällen var nog Die In Your Arms, Beauty And a Beat och faktiskt Baby på grund av stämningen i arenan (sista låten). Här kommer några bilder från min första dag i Stockholm.


Åh jag blir alldeles lycklig av att titta på dessa bilder igen. Detta är definitiv ett ögonblick som jag kommer komma ihåg hela livet. Finns inget bättre än att gå på en konsert av en artist man verkligen gillar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Dör så avis jag är!

Svar: Förstår det! Åh det var helt fantastiskt.
Tilda Alnervik

2013-04-27 @ 23:22:09
URL: http://fridaintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0