Jag har fått familj!

Den meningen låter patetisk men poängen är i alla fall att jag har fått veta hos vilka jag ska spendera 10 månader hos! Fick veta lite basic fakta tidigare men nu i helgen fick jag ett mejl av familjen. Så här är det jag vet:

Familjen består av en mamma, pappa, dotter och son. Dottern är född 95, och är alltså lika gammal som mig. Sonen är 10 år. Pappan jobbar som brandman och mamman som lärare för barn som jag förstod det. De bor i en lägenhet ganska nära både skolan och centrala Valencia (sa google maps i alla fall). Dottern som heter Sandra går något som motsvarar det svenska naturprogrammet, vilket är det jag går i Sverige och antagligen även kommer gå i Spanien. Dock ska hon ta studenten nu till sommaren så jag kommer inte gå i samma skola som henne.

Mycket mer vet jag inte men jag har lagt till Sandra på facebook så jag kommer förhoppningsvis kunna hålla lite kontakt med henne där.

Kommentarer
Postat av: Anja

Hej, ska vi göra länkbyte? :)

Svar: Ja, det går jättebra! Jag har lagt till dig nu :)
Tilda Alnervik

2013-04-22 @ 09:11:09
URL: http://lifeofanja.blogg.se
Postat av: Amanda Keyzi

Åhhhh, gud vad kul! Jag vill också veta!!!!

Svar: Ja verkligen så sjukt kul!! Ah men du får säkert veta ganska snart. :) Får hoppas på innan sommarlovet i alla fall!
Tilda Alnervik

2013-04-23 @ 11:32:30
URL: http://amandakeyzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0